SÄ hÀr ser hela chatten ut 
09:47
Petra
Hej Briella. Hoppas allt Àr bra efter gÄrdagens chock! 
Min önskan om gruppen hÀr pÄ fb Àr att ingen Àr anonym. Det gÄr att lÄsa sin profil om man inte vill vara publik pÄ fb. Jag förstÄr till fullo om man inte vill synlig för allmÀnheten. Men för gruppen vill vi ha alla synliga 
Med vÀnlig hÀlsning Petra

10:55
Briella 
Hej Petra och tack för din omtanke, det Àr okej.
Vet inte om jag Àr hemlig eller vad du menar, Àr jag inte synlig?
VĂ€nligen Briella

10:56
Petra
Jag menar att du Àr anonym. Inga personliga bilder och sÄ.

11:01
Briell
har du fÄtt klagomÄl pÄ det eller varför detta nu?
11:01
Briella
har du fÄtt klagomÄl pÄ det eller varför detta nu?
Jag vÀljer att inte lÀgga upp det pÄ fb dÄ jag inte vill ge dem rÀttigheterna till dem sÄ fort jag publicerat dem, vare sig det Àr i min sida eller i gruppen.
SÄ vilka mer klagar för du skriver vi vill

11:03
Petra
Ingen har klagat. Vi som grupp vill ha en personlig stÀmning. Det var anledning till att vi skapade en grupp utanför fl. Jag tÀnkte skriva till dig redan nÀr du var i Brasilien. Men sedan skulle du flyga och dyl sÄ jag tÀnkte vÀnta tills du kom tillbaka.

11:05
Briella
Okej sÄ vi ren klartext sÀger du nu....vad?
Jag Àr inte personlig?

11:05
Petra
Vill du fortsÀtta vara anonym kanske fl gruppen passar dig bÀttre? Vi som visar vÀldigt mycket av vÄra liv i bilder vill kunna kÀnna oss trygga i att vi alla gör det 

11:08
Briella
Petra jag Àr inte pÄ nÄt sÀtt anonym, jag Àr inget hot för er bara för jag inte lÀgger upp foton pÄ fb.
11:08
Briella 
Petra jag Àr inte pÄ nÄt sÀtt anonym, jag Àr inget hot för er bara för jag inte lÀgger upp foton pÄ fb.

11:09
Petra
Du Àr anonym pÄ din blogg och din instagram med Briella. Jag vill ge dig en chans att vara med i gemenskapen genom att be dig inte vara anonym Ätminstone hÀr.

11:10
Briella
Jag lever med en kÀndis och vill inte ge fb rÀttigheter till mina foton och dÄ Àr man anonym?

11:12
Petra
Som jag skrev innan vill du fortsÀtta vara anonym passar kanske fl gruppen dig bÀttre. Vi andra vill ha en öppen atmosfÀr i den hÀr gruppen.

11:14
Briella
Vi andra relaterar du till alltsÄ har du och fler pratat bakom min rygg
11:14
Briella 
Vi andra relaterar du till alltsÄ har du och fler pratat bakom min rygg

11:14
Petra
Nej briella. Jag relaterar till vi för att vi var flera pÄ fl som pratade om och ville starta denna grupp.

11:19
Briella
Ja och jag var en av dem men det sas aldrig att man mÄste lÀgga ut foton för det.
Jag gick med pÄ fb enbart för att fÄ vara med i gruppen

11:21
Petra
Ja och man kan lÄsa sin sida sÄ man inte ens Àr sökbar.

11:28
Briella 
ÄndĂ„ sĂ„ Ă€r fotona fb sĂ„ fort man publicerat dem oavsett om det Ă€r en icke sökbar sida eller ej, Ă€ndĂ„ Ă€r anonym det minsta jag Ă€r.
Sorry Petra sÀg rakt ut vad du vill istÀllet annars sÄ bortser jag frÄn denna konverasation nu och önskar dig en trevlig dag 
11:31
Petra 
Jag skriver precis vad jag menar pÄ ett trevligt och normalt sett. Vill du fortsÀtta vara med i gruppen Àr det som ej anonym. Det Àr sÄ vi vill att gruppen ska vara för att alla ska kunna kÀnna sig trygga och vi ska kunna lita pÄ varandra. Fundera pÄ hur du vill göra och ha en trevlig dag du med 
Skickat via mobilen
 
Chatten med gruppens adm om att man mÄste lÀgga ut sina foton, ser ni att hon ger mig betÀnketid och minuten senare tar gon bort mig helt. 
 
RÀtt eller fel berÀtta för mig vad jag gjort för fel denna gÄng.
 
Är det konstigt att barn mobbas, nĂ€r vuxna gör det sĂ„ öppet bakom en dataskĂ€rm?
 
FÄtt mÄnga meddelande av andra medlemmar i gruppen som anser Petra gjort fel ja men hon Àr ensam adm och kan göra som hon vill
 
Jag gjorde fel som hÀngde ut Petra med hela namnet, dÀrför har jag nu tagit bort efternamnet, sÄ kan det gÀlla vilken Petra som helst, förlÄt Petra att jag gav efternamnet!

1 kommentarer

Anonym

22 Jul 2014 12:24

Du vill inte lÀgga ut bilder och det Àr ok. TÀnkte att du skrev att du bloggat tidigare pÄ andra sprÄk. Det har du ju sjÀlv valt att lÀgga ut tidigare i ditt liv. Du kan ju lÀnka till de bloggarna för att styrka din historia:) Det finns ju redan pÄ nÀtet som sagt. Kram

Svar: Vad ska jag styrka? Att jag Àr jag? Ska jag visa pass med?
briella.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej